Kişisel

Desteğe mi ihtiyacın var?

☎️ 0 (530) 016 92 73

Sosyal Medya

Kış Meyveleri Hangileridir ve Faydaları Nelerdir?

Hangi mevsimde olursanız olun, taze meyve tüketimi bağışıklık sisteminizi güçlendirip sağlığınıza sağlık katacaktır. Enfeksiyon günlerinden uzak kalmanız için gün içinde mutlaka meyve tüketmelisiniz. Tüketeceğiniz meyvelerin yazın ve kışın yenilen meyveler olmasına özen göstermelisiniz. Yani mevsim meyvelerini tercih ederek, vücut direncinizi güçlendirebilirsiniz.

Sıcakların yavaş yavaş kaybolduğu günlerde, kendinizi kışa hazırlamayı unutmayın. Nasıl ki dış giyiminize özen gösteriyorsanız, bedeninize de önem vermelisiniz. Sağlıklı besinler tüketerek, kış mevsimini en iyi şekilde bitirebilirsiniz. Bu nedenle şekersiz kış meyveleri tüketmek sağlıklı bir seçim olacaktır. Şeker oranı yüksek meyveler, size hareketsiz kalınan kış günlerinde kilo olarak yansıyabilir.

Sağlıklı beslenme adına kış günlerinde alışverişe gittiğinizde, size yardımcı olacak kış meyveleri isimleri listesi hazırladık. Hangi meyve soğuk günlerin vitamin deposudur bilmelisiniz. İşte kışın tüketebileceğiniz leziz ve faydalı meyveler! Bol vitaminli ve sağlıklı günler dileriz.

ELMA  Elmanın içeriğindeki quercetin, kateşin, phloridzin ve chlorogenic asid güçlü antioksidanlar bulunurken en doğal antioksidanlardır.  Elma da A, C, E, K Vitaminleri bulunur.  Bağışıklık sistemini güçlendirerek hastalıklara karşı kişiye direnç sağlar.  Lif ve flavanoidler bakımından zengindir.  Sağlıklı dişler için elma tercih edebilirsiniz. Kanseri önleyici birçok fitokimyasal bulunur ve fitokimyasallar  genellikle kabuk kısmında bulunur.   Alzheimer,Parkinson,  diyabet,kalp ve daha birçok hastalığa yakalanma riskini azaltır. 1 porsiyon meyve olarak ara öğünlerde tercih ederken 1 orta boy 100 g şeklinde tüketebilirsiniz.

NAR Önemli miktarda potasyum içeriğine sahip, A, C Vitamini, niasin içerirken nar da antioksidan kapasitesi yüksek meyvelerden biri iken sağlıgımızı olumlu yönde etkilemektedir.  Bağışıklık sisteminini güçlendirir .  Gribe karşı koruyucu etkisi vardır.  Kolestrolü düşürdüğü gibi kalp  sağlığınıda korur.  Kan yapıcı,tansiyon düşürücü, idrar söktürücü etkileri varken, Alzheimer  hastalığını  da önler. Nar suyu,glükoz,fruktoz ve sükroz gibi karbonhidratların iyi kaynagıdır. 1 poriyon meyve olarak ½  bir küçük boy 100 g olarak tüketebilirsiniz.

PORTAKAL C Vitaminin en önemli kaynaklarından biridir.  B vitamini, potasyum, kalsiyum içermektedir.  Damarlarını güçlendirerek kalbin zarar görmesini engellenir.  Kanın pıhtılaşmasını, mide ve pankreas kanseri engellerken,kandaki kolestrol seviyesini azaltıcı etkiye sahiptir.  İçerdiği folik asit nedeniyle de hamileler ve çocuklar için tüketilmesi tavsiye edilir.   Kanı temizler, vücuttaki zararlı maddelerin dışarı atılmasını sağlar.  Cildi koruyarak yaşlanmayı geciktirir. 1 porsiyon meyve olarak 130 g 1 orta boy şeklinde tüketilebilir.

MANDALİNA İçerdiği zengin ve doğal C vitaminiyle, bedenimizin hastalıklara karşı direnme gücünü artırır.  Yüksek orandaki potasyum içeriğiyle yüksek tansiyonu düşürmeye yardımcı olur.  Kalp hastalıklarına karşı iyi bir ilaç olma özelliği taşır çünkü kötü kolesterol düzeyini düşürür.  Kılcal damarlardaki kan dolaşımını hızlandırır.  Damar hastalıklarına karşı bedeni korur. 1 porsiyon meyve karşılığı olarak; 2 küçük boy 150 g tüketebilirsiniz.

Teslimat

150₺ ve üzeri siparişlerde ücretsiz teslimat

Taksit Seçeneği

Tüm Kredi Kartlarına Taksit

Pazar Yeri

Tüm İstanbul'a gönderim

100% Güvenli Ödeme

PayPal / MasterCard / Visa

Ana Sayfa
Hesabım
Reyonlar
Sepetim
Ara